7 Απρ 2016

PHARMASOFIA.GR...Αγορές από ηλεκτρονικό φαρμακείο !


Γεια σας κορίτσια...
Σήμερα θα σας μιλήσω για την αγορά που έκανα από ηλεκτρονικό φαρμακείο.
Υπάρχουν πάρα πολλά ηλεκτρονικά φαρμακεία αλλά εγώ επέλεξα το Pharmasofia γιατί :

  1. Έχω διαβάσει τα καλύτερα λόγια σε reviews των beauty bloggers.
  2. Βρήκα τα προϊόντα που ήθελα σε πολύ καλές τιμές.
  3. Είχα 3 ευρώ έκπτωση στην 1η μου παραγγελία για αγορά άνω των 30 ευρώ.
Μπήκα στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα κι ενθουσιάστηκα γιατί εκτός από την όμορφη εμφάνιση με τα φωτεινά χρώματα,το βρήκα αρκετά εύχρηστο & πολύ καλά οργανωμένο.
Οι εντυπώσεις μου πολύ θετικές ! ! !



Παρήγγειλα λοιπόν το μεσημεράκι & το επόμενο πρωί παρέλαβα αυτό το περιποιημένο δεματάκι με τα προϊόντα άψογα πακεταρισμένα και καλυμμένα με προστατευτικά, ώστε να μην καταστραφεί τίποτα.
Μου έστειλαν επίσης κάποια ενημερωτικά φυλλάδια κι ένα πακετάκι με δείγματα.
Όσο για τα προϊόντα που αγόρασα, θα σας κάνω ένα ξεχωριστό review.



Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με το Pharmasofia & αυτή τη στιγμή ετοιμάζω την επόμενη παραγγελία μου...

  • Χαμηλές προσφορές & πολύ καλές προσφορές !
  • Προσεγμένη συσκευασία !
  • Άμεση απάντηση σε απορίες των πελατών !
  • Γρήγορη αποστολή !
  • Δείγματα με κάθε αγορά !
Θα σας πω τι με ενθουσίασε περισσότερο...όχι μόνο η ποσότητα των δειγμάτων αλλά το ότι ήταν πολύ χρήσιμα,τα δοκίμασα και τώρα θα τα παραγγείλω σε full size!

Προτιμήστε λοιπόν κι εσείς το pharmasofia για τις ηλεκτρονικές σας αγορές & θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένες!

Σας φιλώ !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by So Woman. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design