25 Σεπ 2017

Clean Face by Garnier

Ο καθημερινός καθαρισμός του προσώπου μας πρωί/βράδυ 
είναι αναγκαίος για να νιώθουμε & να δείχνουμε υγιείς. 

Έτσι κι εγώ δεν το αμελώ ποτέ 
& έχω βρει αυτό που αναζητά η επιδερμίδα μου
στα προϊόντα της Garnier .







Όπως σας έχω αναφέρει και στο παρελθόν, η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή με τάση ακμής. 1 μήνα πριν, σε μια βόλτα μου στο σούπερ-μάρκετ ανακάλυψα σούπερ προσφορές στα προϊόντα Garnier & "έριξα" στο καλάθι μου 3 προϊόντα καθαρισμού "για δοκιμή"!




💦 Κάθε πρωί για να απομακρύνω τις ουσίες που εκκρίθηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας, ξεκινάω τον καθαρισμό του προσώπου μου με το Gel Καθαρισμού για όλους τους τύπους επιδερμίδας . Πρόκειται για ένα απαλό καθαριστικό με εκχύλισμα πράσινου τσαγιού & moringa, που προσφέρει βαθύ καθαρισμό χωρίς να ερεθίζει την επιδερμίδα. Χαρίζει ένα κύμα φρεσκάδας σε κανονικές, λιπαρές & μεικτές επιδερμίδες. Καθαρίζει και απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες και την περίσσεια σμήγματος και συσφίγγει τους πόρους. 💦



💦 Το βράδυ τα λιπαρά δέρματα χρειάζονται ένα δερματολογικό σαπούνι ή μια πιο ελαφριά σύνθεση με οξέα φρούτων ή σαλικυλικό οξύ. Γι' αυτό κι εγώ χρησιμοποιώ το Pure Active Intensive Gel Καθαρισμού με ενεργό άνθρακα, εκχύλισμα blyeberry και σαλικυλικό οξύ. Πρόκειται για ένα καθαριστικό τζελ εξειδικευμένο για δέρματα με ακμή και πολύ λιπαρά δέρματα. Ο ενεργός άνθρακας έχει τη μοναδική ιδιότητα να δεσμεύει τις τοξίνες και τις ακαθαρσίες που υπάρχουν στην επιδερμίδα αλλά και αυτές που έχουν εισχωρήσει πιο βαθιά στους πόρους. Καθαρίζει απίστευτα και δροσίζει τέλεια την επιδερμίδα μου. 💦



💦 Για ακόμα πιο βαθύ καθαρισμό, 2 φορές την εβδομάδα, χρησιμοποιώ πρωί/βράδυ το Pure Active Fruit Energy Gel Καθαρισμού Και Απολέπισης . Πρόκειται για ένα scrub ήπιας απολέπισης με εκχύλισμα γκρέιπφρουτ,ροδιού και βιταμίνη C. Απολεπίζει απαλά την επιδερμίδα απομακρύνοντας νεκρά κύτταρα και ρύπους χωρίς να αφυδατώνει. Το εκχύλισμα ροδιού προσφέρει λάμψη. Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε κιτρικό οξύ και αντιοξειδωτικά, που συμβάλλουν τόσο σε μια φυσική απολέπιση του δέρματος όσο και στην πιο φωτεινή όψη του! 💦



Μην χάνεις ούτε λεπτό!

Μπες στο site της Garnier 
& βρες τι ταιριάζει στη δική σου επιδερμίδα!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by So Woman. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design